Linkedin rinkodara pradedantiesiems

Šiuolaikiniame skaitmeniniame amžiuje socialinių tinklų platformų naudojimas rinkodaroje yra labai svarbus įvairausio dydžio įmonėms. Kalbant apie B2B rinkodarą, LinkedIn rinkodara išsiskiria kaip itin galingas marketinginis kanalas.

Tačiau pradedantiesiems bandyti suprasti ir reklamuotis „LinkedIn” platformoje gali būti nelengva. Šio straipsnio tikslas – pradedantiesiems suteikti išsamesnią analizę apie LinkedIn rinkodaros strategijas, patarimus ir geriausią praktiką.

Kas yra LinkedIn rinkodara?

Rinkodara „LinkedIn” apima platformos funkcijų naudojimą siekiant užmegzti ryšius su profesionalais, pristatyti produktus ar paslaugas ir didinti prekės ženklo žinomumą šioje platformoje, kurioje daugelis vartotojų užsiregistravę būtent darbiniais ir verslo tikslais.. Kitaip nei kitos socialinės žiniasklaidos platformos kaip Instagram, TikTok, X ar Facebook, „LinkedIn” yra specialiai pritaikyta verslo ryšiams ir su verslu susijusiam turiniui.

Profilio sukūrimas

Pirmasis LinkedIn rinkodaros žingsnis – sukurti patrauklų įmonės puslapį arba asmeninį profilį. Tam Jums reikia optimizuoti profilį, naudojant atitinkamus raktinius žodžius, profesionalią profilio nuotrauką, patrauklią antraštę ir išsamią santrauką, kuri veiksmingai perteiktų jūsų verslo paslaugas ar produktus.

Įtraukiančio turinio kūrimas

Ypatingai svarbu suprasti ir žinoti koks turinys yra įdomus Jūsų tiksliniai rinkai.

Suprasdami, kas rezonuoja su jūsų tiksline auditorija, galite pritaikyti turinį, kad išspręstumėte jų skausmingus klausimus ir pozicionuotumėte savo prekės ženklą kaip idėjinį lyderį pramonėje.

Jeigu Jūs pvz. teikiate verslo konsultacines paslaugas, Linkedin galite pateikti turinį, kuris būtent sprendžia ir aptaria aktualias problemas susijusias su Jūsų rinka: tai gali būti Jūsų profesionali rinkos analizė, patarimai, įžvalgos ir t.t.

Labai svarbu kurti ganėtinai neutralų turinį, kuris agresyviai nebruka Jūsų paslaugų ar produktų, bet pataria, analizuoja ir rodo Jūsų stiprų rinkos supratimą. Tokiu būdu įgausite galimų klientų pasitikėjimą, o galiausiai ir užklausų bei skambučių.

Turinio tipai

LinkedIn leidžia kurti įvairių tipų turinį, įskaitant straipsnius, pranešimus, vaizdo įrašus ir infografikas. Pradedantieji turėtų eksperimentuoti su įvairiais formatais, kad galėtų įvertinti auditorijos įsitraukimą ir nustatyti, kuris turinys labiausiai rezonuoja su jų tiksline rinka.

Priklausomai nuo Jūsų paslaugų/produktų ir marketingo komandos Jūs galite kurti ne tik tekstinius pranešimus, bet ir įtraukiančius vaizdo įrašus ar kitus grafinius sprendimus, kuriuos ypatingai „myli” Linkedin algoritmai. Nebijokite eksperimentuoti ir kurti naujovišką turinį.

Tinklo ir bendruomenės kūrimas (Networking)

Vienas iš pagrindinių „LinkedIn” privalumų – galimybė itin tikslingai ieškoti galimų klientų. Jūs galite itin tiksliai nustatyti ko ieškote pagal vietovę, bendrovės dydį, pareigas, jų teikiamas paslaugas ar netgi apyvartas. Tai padės Jums ieškoti galimų klientų su preciziniu tikslumu, jokia kita socialinė platforma tokios galimybės neduoda.

Bendravimas su galimais klientais

Reguliariai skelbdami naujienas, dalydamiesi vertingomis rinkos įžvalgomis ir dalyvaudami aktualiose diskusijose, galite išlaikyti save ir savo prekės ženklą savo bendruomenės dėmesio centre. Ne’spam’inkite, neužkimškite savo feed’o šiukšlėmis ir nereikalinga informacija, teikite ir skelbkite naudingą informaciją, kuri netgi nebūtinai turi būti tiesiogiai susijusi su Jūsų verslu, taip tapsite įdomus vis didesniam ratui profesionalų.

Pavyzdžiui, jeigu esate architektas, tai nebūtinai skelbkite vien savo darbus ar Lietuvos rinkos įžvalgas, pasidalinkite pasaulyje įdomiais architektūriniais video, analizėmis ir istorijomis. Kaip antai viena iš jų pateikta apačioje; video turinys itin mėgstamas LinkedIn platformoje.

Naudojimasis „LinkedIn” funkcijomis

„LinkedIn” grupės

Dalyvavimas „LinkedIn” grupėse, susijusiose su jūsų rinkos sritimi, gali palengvinti Jūsų bendruomenės kūrimą ir suteikti galimybę bendrauti su platesne auditorija. Pradedantieji turėtų prisijungti prie konkrečios rinkos šakos grupių ir aktyviai prisidėti dalydamiesi įžvalgomis ir dalyvaudami diskusijose.

Pvz. jeigu dirbate su baldais, Linkedin yra ganėtinai įvairių specifinių bendruomenių (grupių), kur žmonės kalba apie baldų dizainus, idėjas, panaudojimą ir trend’us. Tokioje grupėje Jūs galite rasti daug bendraminčių ir dalintis savo idėjomis.

„LinkedIn” skelbimai

Įmonėms, norinčioms paspartinti savo pasiekiamumą, „LinkedIn Ads” gali būti itin naudinga priemonė. Tačiau turėkite omenyje, jog naudodamiesi LinkedIn skelbimais Jūs jau turėsite mokėti už kiekvieną paspaudimą ir nukreipimą į Jūsų internetinę svetainę.

LinkedIn Ads pagalba Jums taip pat bus galima ganėtinai tikslingai filtruoti norimus pasiekti klientus pagal lokaciją, profesiją, užimamas pareigas ir t.t. Tai itin sumažina riziką, kad Jūsų reklama nenaudingai bus rodoma asmenims, kuriems Jūsų paslaugos yra visiškai neaktualios.

Pvz. jeigu Jūsų kompanija teikia paslaugas Kaune ir žinote, kad dažniausiai sprendimus įsigyti Jūsų paslaugas priima marketingo specialistai, o Jūsų klientai dažniausiai yra didesnės kompanijos, kurios turi bent 50 darbuotojų, galite filtruoti asmenis taip:

Lokacija: Kaunas

Pareigos: Marketingo vadovas, marketingo specialistas, marketingo vadybininkas

Kompanijos dydis: nuo 50 darbuotojų.

Tokiu būdu filtruodami turite didžiausią galimybę pasiekti Jums reikalingus asmenis.

Analizė

LinkedIn Jums suteikia ir analizės įrankius, kad galėtumėte stebėti savo turinio ir reklamos kampanijų efektyvumą. Galite analizuoti tokius rodiklius kaip įsitraukimas, paspaudimų skaičius ir sekėjų skaičiaus augimas.

Tokiu būdu matysite kokios reklamos kampanijos veikia geriausiai ir atneša didžiausią pardavimų skaičių. Nuolatos tobulinkite savo reklamas, filtravimą ir pasieksite Jums geriausių rezultatų.

Išvada

Linkedin socialinis tinklas yra geriausia vieta pardavinėti B2B paslaugas ar produktus, nes šioje platformoje žmonės renkasi bendrauti profesiniais ir verslo tikslais.

Ypatingai svarbu LinkedIn būti aktyviems, pastoviai bendrauti su savo bendruomene ir įkelti įdomų bei naudingą turinį, kuris atskleis Jūsų profesionalumą ir žinias Jūsų rinkoje.

Jeigu norite paspartinti pardavimus LinkedIn paltformoje, visuomet galite naudotis LinkedIn Ads paslauga ir taip pasiekti savo tikslinius klientus.

Jeigu turite klausimų ir norite išbandyti LinkedIn platformą savo verslui, visuomet Jums maloniai padėsime ir atsakysime į kilusius klausimus.

Pasinaudokite mūsų pasiūlymu jau šiandien!