Šiuolaikinėje sparčiai besivystančioje skaitmeninėje aplinkoje, kurioje daugiau kaip 50 % el. pašto pranešimų atidaromi mobiliuosiuose įrenginiuose, dizaino, pritaikyto mobiliesiems įrenginiams, kūrimas iš rekomendacijos tapo būtinybe. Šis pokytis paskatino rinkodaros specialistus permąstyti savo strategijas ir teikti pirmenybę optimizavimui mobiliesiems įrenginiams, kad jų pranešimai būtų ne tik pastebėti, bet ir veiksmingi. Pateikiame naujausias el. laiškų, skirtų mobiliesiems įrenginiams, dizaino tendencijas, kurios lemia tai, kaip prekių ženklai bendrauja su savo auditorija ir užtikrina sėkmingą elektroninio pašto marketingą.
1. Reaguojantis dizainas yra privalomas
Reaguojantis dizainas leidžia el. pašto turinį sklandžiai pritaikyti prie ekrano dydžio, kuriame jis peržiūrimas, ir taip užtikrinti optimalią peržiūros patirtį nepriklausomai nuo to, ar gavėjas naudojasi staliniu kompiuteriu, planšetiniu kompiuteriu, ar išmaniuoju telefonu. Kadangi rinkoje yra daugybė įvairių įrenginių, kyla pavojus, kad nereaguojantys el. laiškai gali būti neperskaitomi, o tai lemia didesnį prenumeratos atsisakymų skaičių ir mažesnį įsitraukimą.
2. Minimalistinė estetika
Paprastumas yra raktas į mobiliojo el. pašto dizainą. Minimalistinis požiūris padeda Jūsų žinutei išsiskirti, todėl skaitytojams lengviau sutelkti dėmesį į esminius elementus. Ši tendencija apima baltos erdvės naudojimą, aiškų ir glaustą tekstą bei ryškius raginimo imtis veiksmų (CTA) mygtukus, kuriuos lengva paliesti mobiliajame įrenginyje.
3. Aiški struktūra ir trumpas tekstas
Žmonės kasdien perskaito dešimtis, o kartais ir šimtus elektroninių paštų, tad Jūsų pateikiama žinutė elektroniniame laiške turi nenuvarginti Jūsų kliento. Pateikite trumpą ir aiškią žinutę neišsiplėsdami pateikdami išsamius produktų ar paslaugų aprašymus.
Pateikite svarbiausias naujienas aiškiai ir tikslingai: „Tik šį mėnesį nuolaida 25 procentai”, „Naujausia mūsų technologija”, „Nemokamas pristatymas” ir t.t. Neišsiplėskite, nes yra labai didelis šansas, kad klientas atsidaręs ilgą tekstą tiesiog jį ignoruos ir net nepradės skaityti.
Elektroninio laiško struktūra taip pat turi būti labai aiški:
Pagrindinė žinutė (paryškinta)
Grafinis elementas (video, nuotrauka, paveikslėlis)
Trumpa žinutė (max 1-2 sakiniai)
Skaityti daugiau (nuoroda į Jūsų internetinę svetainę)
Ir taip toliau.
4. Interaktyvūs elementai, kurie įtraukia
Interaktyvių elementų, tokių kaip GIF ar kiti grafiniai sprendimai įtraukimas gali gerokai padidinti Jūsų klientų įsitraukimą. Šie elementai el. laiškus paverčia ne tik pranešimu, bet ir patirtimi, skatinančia naudotojus daugiau sąveikauti su turiniu. Mobiliųjų įrenginių naudotojams ši sąveika yra dar svarbesnė.
5. Pirštams patogūs CTA mygtukai
Atsižvelgiant į tai, kad išmaniųjų telefonų sąveika grindžiama lietimu, CTA mygtukai el. laiškuose turi būti kuriami atsižvelgiant į mobiliojo ryšio naudotojus. Tai reiškia, kad jie turi būti pakankamai dideli, kad juos būtų galima lengvai paliesti pirštu, nepriartinant vaizdo. Gera taisyklė – kurti bent 44×44 pikselių dydžio mygtukus, kad jie būtų patogūs liesti.
6. Pirmenybė greičiui ir įkėlimo laikui
Mažėjant interneto naudotojų kantrybei ir vis kylant mobiliojo interneto ryšio greičiui, labai svarbu, kad el. laiškai būtų įkeliami greitai. Dėl to būtina optimizuoti vaizdus ir iki minimumo sumažinti sunkių grafinių elementų, kurie gali sulėtinti įkėlimo laiką, naudojimą. Tikslas – užtikrinti sklandžią ir greitą patirtį, kuri išlaikytų naudotojo įsitraukimą.
Išvada: Elektroninio pašto pritaikymas mobiliesiems įrenginiams ir dizaino tendencijos
Apibendrinant galima teigti, kad nuolat besikeičiančiame skaitmeninio bendravimo kraštovaizdyje el. pašto, kaip veiksmingos priemonės ryšiams su auditorija užmegzti, svarba nemažėja.
Tyrinėjant el. pašto dizaino pasaulį, ypač atkreipiant dėmesį į mobiliojo ryšio strategijas, išryškėja esminis posūkis paprastumo, reagavimo ir interaktyvumo link.
Įgyvendindami minimalistinio dizaino elementus, optimizuodami juos mobiliesiems įrenginiams ir integruodami interaktyvius komponentus, rinkodaros specialistai gali gerokai padidinti naudotojų įsitraukimą ir paskatinti konversijas.
Kaip matome, veiksmingos el. pašto rinkodaros raktas slypi ne dizaino sudėtingume, o pranešimo aiškume ir dizaino paprastume.
Laikydamosi šių principų, įmonės gali kurti el. pašto kampanijas, kurios būtų ne tik vizualiai patrauklios, bet ir giliai rezonuotų su tiksline auditorija, užtikrindamos, kad jų pranešimai būtų ne tik pastebėti, bet ir skatintų veikti.