Kodėl kiekviena elektroninė parduotuvė turėtų naudoti pokalbių robotą

Šiuo metu vis daugiau elektroninių parduotuvių ir įmonių svetainių Lietuvoje naudoja pokalbių robotus, kurie padeda atsakyti į dažniausiai kylančius klausimus ir itin greitai suteikia reikalingos informacijos apie paslaugas, produktus, užsakymus ir kitos informacijos, tad pokalbių robotai elektroninėse parduotuvėse gali sustiprinti ne tik pasitikėjimą Jūsų prekės ženklu, bet ir rodo Jūsų inovatyvumą.

E-komercijos įmonėms patartina naudoti pokalbių robotus dėl keleto svarbių priežasčių, kurios apima klientų aptarnavimo efektyvumą, prieinamumą visą parą, asmeninių pasiūlymų teikimą, veiksmingą duomenų rinkimą ir analizę, taip pat galimybę mastelio ekonomijai. Šiandieninis vartotojas Lietuvoje ieško ne tik aukštos kokybės produktų ar paslaugų, bet ir nepriekaištingo klientų aptarnavimo, kuris būtų prieinamas bet kuriuo paros metu. Toliau išdėstysime, kodėl pokalbių robotai yra nepakeičiami šiuolaikinėje e-komercijoje.

  1. Nepriekaištingas klientų aptarnavimas 24/7. Pokalbių robotai užtikrina, kad klientai gautų atsakymus į savo klausimus iškart, nepriklausomai nuo paros laiko. Tai ypač svarbu tarptautinėje prekyboje, kur skirtingų šalių klientai kreipiasi įmonių pagalbos skirtingais laiko intervalais. Pokalbių robotai suteikia galimybę suformuoti klausimus ir atsakymus, kuriuos robotas pateiks automatiškai, jeigu klientas jį pasirinks. Jūsų klausimų ir atsakymų bazė gali būti itin plati, tad klientas ras atsakymą į itin didelį spektrą kilusių problemų, ir tik esant itin specifinėms problemoms bus sujungtas su realiu asmenu Jūsų įmonėje.
  2. Mažesnės operacinės išlaidos. Įdiegę pokalbių robotus, įmonės gali sumažinti išlaidas klientų aptarnavimui, kadangi mažiau reikia investuoti į žmogiškuosius išteklius. Robotai gali atlikti daugybę užduočių, už kurias anksčiau buvo samdomi darbuotojai. Dauguma klientų turi itin panašius klausimus ir tik nedidelis procentas Jūsų klientų turės išskirtinių klausimų. Tad jeigu dauguma klausia: ar galiu apmokėti bankine kortele, kada vyksta pristatymas į namus, ar galiu apmokėti bankiniu pavedimu ir t.t.: tegul į tokius klausimus atsako robotas, o Jūsų darbuotojai galės orientuotis į gilesnes problemas ir nešvaistys laiko kopijuodami pristatymo laikus ar kitą informaciją.
  3. Asmeniniai pasiūlymai ir produktų rekomendacijos. Remiantis vartotojo elgesiu ir pirkimo istorija, pokalbių robotai gali teikti asmeninės rekomendacijos, padidinant tikimybę, kad klientas įsigys siūlomus produktus. Pokalbių robotai gali siūlyti susijusius produktus ir kitą informaciją, kuri gali padidinti Jūsų pardavimus.
  4. Greitesnis problemų sprendimas. Pokalbių robotai gali greitai identifikuoti ir išspręsti dažnas ar paprastas klientų problemas, sutaupant laiko tiek klientui, tiek įmonei.
  5. Efektyvesnis duomenų rinkimas. Įmonės gali naudoti pokalbių robotus informacijai apie klientų poreikius, elgesį ir nuomonę rinkti. Tai leidžia geriau suprasti vartotojų lūkesčius ir optimizuoti produktų bei paslaugų siūlymus.
  6. Tiesioginė pirkimo galimybė. Kai kurie pažangūs pokalbių robotai leidžia vartotojams atlikti pirkimus tiesiogiai per pokalbį, suteikdami dar glaudesnę ir patogesnę pirkimo patirtį. Tai itin sumažina kliento galimybę nuvargti (visitor’s fatigue) benaršant Jūsų svetainėje ir padidina šansus, jog lankytojas čia ir vietoje įsigis Jūsų produktus.
  7. Mažesnis klientų nusivylimas. Pokalbių robotai sumažina eilės laiką ir užtikrina, kad klientų užklausos būtų sprendžiamos nedelsiant, tai didina klientų pasitenkinimą ir mažina nusivylimą.
  8. Prieiga prie didžiųjų duomenų analitikos. Pokalbių robotai gali rinkti ir analizuoti didelius duomenų kiekius apie klientų elgesį, leidžiant įmonei gauti vertingų įžvalgų ir tobulinti savo strategijas.
  9. Sklandesnis kliento kelionės palaikymas. Nuo informacijos paieškos iki pirkimo ir po pirkimo palaikymo, pokalbių robotai gali lydėti klientą visame pirkimo procese, užtikrindami sklandesnę ir patogesnę patirtį.
  10. Internacionalizacija. Pokalbių robotai gali būti lengvai pritaikomi įvairioms kalboms, leidžiant e-komercijos įmonėms pasiekti tarptautinius klientus, nesudėtingai adaptuojantis prie skirtingų rinkų. Jeigu žadate plėsti savo veiklą užsienyje, robotai suteikia galimybę bendrauti ne viena kalba. Taip garantuoja didesnį Jūsų klientų iš užsienio įsitraukimą.

Išvada: pokalbių robotai elektroninėse parduotuvėse

Pokalbių robotų naudojimas e-komercijoje ne tik padeda gerinti klientų aptarnavimo kokybę ir efektyvumą, bet ir atveria naujas galimybes duomenų analizei, asmeninių pasiūlymų teikimui ir tiesioginiams pardavimams. Šie privalumai leidžia e-komercijos įmonėms pasiūlyti aukštesnio lygio paslaugas, kartu mažinant išlaidas ir padidinant pardavimus bei klientų pasitenkinimą

Pasinaudokite mūsų pasiūlymu jau šiandien!