Kaip išvengti apleisto krepšelio elektroninėje parduotuvėje: patvirtintos strategijos

Apleisti prekių krepšeliai yra didelė problema e. prekybos įmonėms, nes dėl jų prarandamos galimos pajamos. Įvairiuose apsipirkimo internetu etapuose klientai gali nuspręsti nebaigti pirkimo dėl daugybės priežasčių. Tačiau, taikydamos strateginį požiūrį, įmonės gali veiksmingai sumažinti krepšelio palikimo dažnumą ir padidinti konversijos rodiklius. Šiame straipsnyje nagrinėjame įvairios veikiančios strategijos, kurios padeda išvengti apleisto krepšelio Jūsų internetinėje parduotuvėje.

1. Supaprastinkite užsakymo procesą

Sudėtingas mokėjimo procesas yra pagrindinė kliūtis, atgrasanti pirkėjus nuo apsipirkimo internetu. Norėdami supaprastinti šį procesą galite atlikti šiuos veiksmus:

Supaprastinkite navigaciją: Užtikrinkite, kad pirkimo procesas būtų paprastas, o jo dizainas – aiškus ir intuityvus.
Sumažinkite žingsnių skaičių: Sumažinkite žingsnių, kuriais reikia atlikti pirkimą, skaičių. Apsvarstykite galimybę integruoti vieno puslapio mokėjimo procesą ir venkite reikalauti daug įvedamų duomenų, prašymų pažymėti varnelėmis skirtingas opcijas ir kitų nereikalingų dalykų. Apsipirkimas turi būti supaprastintas kiek įmanoma daugiau, kad klientui nereikėtų pradėti ieškoti pašto kodo ar kitos informacijos, kurios jis tuo metu nežino.
Svečių apsipirkimo galimybė: Suteikite klientams galimybę pirkti nesukuriant paskyros, taip pašalindami dažną kliūtį, trukdančią užbaigti pirkinį. Jeigu tik įmanoma, leiskite klientui apsipirkti kaip svečiui, kad klientui nereikėtų staiga papildomai registruotis, kurti paskyras, laukti patvirtinimo e-mailo ir atlikti kitus veiksmus, kurie galiausiai atgraso nuo pirkimo.

2. Skaidriai informuokite apie išlaidas

Netikėtos išlaidos yra viena iš pagrindinių krepšelio atmetimo priežasčių. Siekdami išlaikyti skaidrumą atlikite šiuos veiksmus:

Iš anksto rodykite visas išlaidas: Į pradinę kainą įtraukite siuntimo, mokesčių ir bet kokius kitus mokesčius. Nešokiruokite savo kliento su staiga didele pristatymo kaina ar kitomis išlaidomis.
Siūlykite nemokamą pristatymą: Jei įmanoma, siūlykite nemokamą pristatymą, nes tai yra stipri paskata. Arba teikite nemokamą pristatymą virš tam tikros užsakymo vertės, kad padidintumėte vidutinį užsakymo dydį.

3. Optimizuokite mobiliems įrenginiams

Kadangi vis daugiau vartotojų apsiperka mobiliuosiuose įrenginiuose, optimizavimas mobiliesiems įrenginiams yra nediskutuotinas.

Mobiliesiems įrenginiams pritaikytas dizainas: Užtikrinkite, kad Jūsų svetainė būtų pritaikyta išmaniesiems telefonams ir planšetiniams kompiuteriams ir kad ja būtų lengva naršyti.
Supaprastinkite mokėjimą mobiliuoju telefonu: Įtraukite mobiliųjų mokėjimų galimybes, pavyzdžiui, „Apple Pay” arba „Google Wallet”, kad supaprastintumėte mobilųjį atsiskaitymo procesą.

4. Naudokite pakartotinio nukreipimo būdus

Pakartotinis nukreipimas gali paskatinti potencialius klientus sugrįžti ir užbaigti pirkimą.

Priminimai el. paštu: Siųskite priminimus el. paštu apie paliktus krepšelius, galbūt įtraukdami nuolaidos kodą arba nemokamo pristatymo pasiūlymą kaip paskatą grįžti ir užbaigti pirkimą.
Atkuriamosios reklamos: Naudokite pakartotinio nukreipimo skelbimus socialinėje žiniasklaidoje ir kitose svetainėse, kad primintumėte klientams, ką jie paliko, ir paskatintumėte juos užbaigti pirkimą.

5. Suteikite kelias mokėjimo parinktis

Pageidaujamų mokėjimo galimybių nebuvimas gali atstumti potencialius pirkėjus.

Įvairūs mokėjimo būdai: Įtraukite įvairius mokėjimo būdus – nuo kredito ir debeto kortelių iki „PayPal” ir naujesnių skaitmeninių piniginių, kad patenkintumėte skirtingus pageidavimus.
Mokėjimo saugumas: Pabrėžkite įdiegtas saugumo priemones, skirtas klientų duomenims apsaugoti, ir patikinkite juos dėl jų sandorių saugumo.

6. Stiprinkite klientų aptarnavimą

Apleisto krepšelio verngimo e.parduotuvėje strategijos

Prieinamas klientų aptarnavimas gali sumažinti rūpesčius ir klausimus, kurie kitu atveju gali lemti krepšelio atsisakymą.

Tiesioginis pokalbis: Įdiekite tiesioginių pokalbių palaikymą (chatbot), kad suteiktumėte skubią pagalbą apsipirkimo proceso metu.
DUK ir gidai: Pateikite išsamius DUK ir vadovus, kad padėtumėte klientams išspręsti dažniausiai pasitaikančius klausimus ar problemas.

7. Naudokite analizę, kad suprastumėte klientų elgseną

Naudodamiesi analitikos priemonėmis, galite sužinoti, kur ir kodėl klientai atsisako pirkti.

Analizuokite iškritimo taškus/puslapius: Nustatykite, kuriame pirkimo proceso etape klientai palieka savo krepšelius.
Klientų atsiliepimus: Skatinkite klientų atsiliepimus apie apsipirkimo patirtį, kad nustatytumėte tobulintinas sritis.

8. Įdiekite išėjimo iš parduotuvės technologiją

Apleisto krepšelio e.parduotuvėje strategijos

Išėjimo intencijos technologija gali nustatyti, kada naudotojas ketina palikti svetainę, ir pateikti jam paskutinės minutės pasiūlymą arba pranešimą.

Nuolaidų pasiūlymai: Parodykite iššokantį langą (pop-up), kuriame siūloma nuolaida arba nemokamas pristatymas, jei jie užbaigs pirkimą čia ir dabar.
Įsitraukimo klausimai: Naudokite klausimus arba apklausas, kad sudomintumėte klientus, mainais už dalyvavimą pasiūlydami nuolaidą arba dalyvavimą konkurse.

9. Pagerinkite svetainės greitį

Lėtai įkraunama svetainė labai atgraso pirkėjus internete.

Optimizuokite vaizdus ir vaizdo įrašus: Užtikrinkite, kad medijos failai būtų optimizuoti greitam užsikrovimui.
Įvertinkite hostingo sprendimus: Įvertinkite hostingo paslaugų patikimumą ir greitį ir, jei reikia, jas atnaujinkite.

10. Sukurkite skubos jausmą

Skubos jausmo sukūrimas gali motyvuoti klientus nedelsiant užbaigti pirkimą.

Riboto laiko pasiūlymai: Išryškinkite riboto laiko pasiūlymus arba atgalinio skaičiavimo laikmačius, kad paskatintumėte imtis skubių veiksmų.
Atsargų lygis: rodykite ribotus atsargų lygius, kad paskatintumėte pirkti, nes bijoma, jog produkto nebeliks.

11. Siūlykite lanksčias grąžinimo taisykles

Lanksti ir aiški prekių grąžinimo politika gali sumažinti suvokiamą pirkimo internetu riziką.

Aiškios grąžinimo taisyklės: Užtikrinkite, kad Jūsų grąžinimo politiką būtų lengva rasti ir suprasti.
Nesudėtingas grąžinimas: Siūlykite paprastą ir klientams patogią grąžinimo procedūrą, kad įgytumėte pasitikėjimą.

Išvada: Apleisto krepšelio e.parduotuvėje strategijos

Krepšelio palikimas yra didelė problema, kuriai įtakos turi įvairūs veiksniai, tačiau įgyvendindamos pirmiau aprašytas strategijas e. prekybos įmonės gali gerokai sumažinti apleistų krepšelių skaičių.

Kiekviena strategija skirta konkrečioms kliūtims, trukdančioms užbaigti pirkimą, – nuo pirkimo proceso supaprastinimo iki klientų aptarnavimo gerinimo ir pakartotinio nukreipimo metodų naudojimo.

Daugiausia dėmesio skirdamos bendrai apsipirkimo patirčiai gerinti ir aktyviai spręsdamos klientų problemas, įmonės gali ne tik sumažinti krepšelio palikimo atvejų skaičių, bet ir stiprinti lojalumą bei pasitikėjimą, o tai lemia ilgalaikę sėkmę konkurencingoje e. prekybos rinkoje.

Pasinaudokite mūsų pasiūlymu jau šiandien!