Kaip išsirinkti pavadinimą Jūsų naujai elektroninei parduotuvei?

Akį patraukiantis ir tuo pačiu paprastas bei suprantama internetinės parduotuvės pavadinimas yra labai svarbus žingsnis kuriant savo prekės ženklo identitetą ir pritraukiant tikslinės auditorijos dėmesį. Tinkamai parinktas pavadinimas gali turėti didelę įtaką pirmajam potencialių klientų įspūdžiui, paveikti Jūsų SEO (optimizavimo paieškos sistemoms) rezultatus ir prisidėti prie bendros Jūsų elektroninės prekybos sėkmės. Pateikiame keletą mūsų komandos patarimų, kurie padės Jums lengviau apsispręsti geriausio pavadinimo savo internetinei parduotuvei pasirinkimo procese, užtikrinant, kad ji išsiskirtų konkurencingoje skaitmeninėje rinkoje.

Pardavimų planavimas

1. Pavadinimas atspindi Jūsų prekės ženklo tapatybę

Pasirinktas pavadinimas turėtų atspindėti jūsų prekės ženklo esmę, atspindėti jo vertybes, misiją ir Jūsų siūlomus produktus ar paslaugas. Jis turėtų iš karto suteikti klientams supratimą, apie ką yra Jūsų verslas ir ką jis reiškia. Pavyzdžiui, jei Jūsų internetinė parduotuvė orientuota į ekologiškus gaminius, įtraukus žodžius, susijusius su tvarumu ar gamta (bio, natūralus ir t.t.), iš karto gali būti aiški prekės ženklo orientacija.

Pagal pateiktą pavyzdį, jeigu Jūs prekiaujate ekologiškais gaminiais, Jūsų pavadinimas gali būti:

EkoOazė

BioJums

GamtosDovana

Ir taip toliau.

Tam tikri sutrumpinimai ir raktažodžiai ganėtinai aiškiai indikuoja kokia yra Jūsų verslo kryptis.

2. Laikykitės paprastumo ir įsimintinumo

Kalbant apie internetinės parduotuvės pavadinimą, svarbiausia yra paprastumas. Paprastą, įsimintiną pavadinimą lengviau įsiminti, todėl yra didesnė tikimybė, kad klientai prisimins Jūsų prekės ženklą, kai bus pasiruošę pirkti Jūsų prekes. Venkite pernelyg sudėtingų žodžių, skaičių ar brūkšnelių, nes jie gali apsunkinti pavadinimo rašybą ir tarimą, o tai gali atbaidyti klientus. Nekurkite pernelyg ilgų pavadinimų, kuriuose taip pat lengva įvelti klaidas ir sunku atsiminti. Pavadinimas turėtų būti iki dviejų žodžių/junginių ilgio.

3. Padarykite jį unikalų ir išskirtinį

Internetinių įmonių jūroje unikalus ir išskirtinis pavadinimas gali padėti Jums išsiskirti. Atlikite išsamų tyrimą, kad įsitikintumėte, jog Jūsų pasirinktas pavadinimas dar nėra naudojamas arba nėra pernelyg panašus į jau egzistuojančius prekių ženklus, ypač Jūsų pramonės šakoje. Tai ne tik padeda sukurti išskirtinį identitetą, bet ir padeda išvengti galimų teisinių problemų, susijusių su prekių ženklų pažeidimais.

4. Turėkite omenyje savo tikslinę auditoriją

Renkantis internetinės parduotuvės pavadinimą labai svarbu suprasti savo tikslinę auditoriją. Pavadinimas turėtų atitikti Jūsų potencialių klientų demografinius duomenis, interesus ir pageidavimus. Apsvarstykite galimybę naudoti žodžius ar frazes, kurios apeliuoja į jų emocijas, siekius ar humoro jausmą, priklausomai nuo to, ką Jūsų prekės ženklas siekia reprezentuoti.

Pvz. angliški intarpai ar junginiai gali pakankamai gerai rezonuoti su jauna auditorija, bet bus visiškai nesuprantami ar blogai interpretuojami mūsų senjorų auditorijos, tad rinkitės pavadinimus atkreipdami dėmesį ir į anglų kalbos žinias ir kitus kalbinius veiksnius.

5. Pagalvokite apie galimybes nusipirkti domeną, turėti įmonės puslapius socialiniuose tinkluose

Šiandieniniame skaitmeniniame amžiuje Jūsų buvimas internete yra gyvybiškai svarbus. Patikrinkite, ar Jūsų pasirinktas elektroninės parduotuvės pavadinimas yra prieinamas kaip domenas (pageidautina .lt) ir populiariose socialinės žiniasklaidos platformose. Tas pats arba labai panašus pavadinimas svetainėje ir socialinės žiniasklaidos paskyrose ne tik sustiprina Jūsų prekės ženklo identitetą, bet ir padeda klientams lengviau Jus rasti internete.

6. Išbandykite AI įrankius

Dirbtinio intelekto įrankiai

Elektroninės parduotuvės pavadinimas gali būti sukurtas naudojant dirbtinio intelekto įrankius, nes pagal su Jūsų verslu susijusius raktažodžius pateikiami kūrybiški ir unikalūs pasiūlymai. Šios priemonės analizuoja tendencijas, sinonimus ir konkrečios pramonės šakos terminus, kad sukurtų patrauklius, tinkamus ir SEO tinkamus pavadinimus. Tokiose svetainėse kaip „Namelix” ir „Shopify” įmonių pavadinimų generatorius,  galite įvesti norimus terminus ir pageidavimus ir per kelias sekundes gauti potencialių pavadinimų sąrašą. Toks metodas ne tik taupo laiką, bet ir suteikia kūrybiškumo bei rinkos įžvalgų, kurios gali būti ne iš karto akivaizdžios.

Šie įrankiai yra angliški, bet išsivertę į lietuvių kalbą gausite tikrai suprantamus ir logiškus lietuviškus pavadinimus.

7. Ieškokite atsiliepimų

Sudarę trumpąjį kelių pavadinimų sąrašą, paprašykite draugų, šeimos narių ar potencialių klientų atsiliepimų. Jie gali pateikti įžvalgų apie tai, kaip suvokiami jūsų pasirinkti pavadinimai, o tai gali būti nepaprastai vertinga. Atsiliepimai gali padėti įvertinti pavadinimų įsimintinumą, rašybos paprastumą ir bendrą patrauklumą iš pašalinio žmogaus perspektyvos.

8. Patikrinkite, ar nėra tokių prekių ženklų

Prieš galutinai parenkant parduotuvės pavadinimą, būtina patikrinti, ar jis jau nėra rezervuotas prekių ženklu registre. Tai galite padaryti atlikdami paiešką Lietuvos prekių ženklų duomenų bazėje. Rezervavus pasirinktam pavadinimui prekių ženklo apsaugą, galima apsaugoti savo prekės ženklo identitetą ir išvengti teisinių nesklandumų vėliau.

9. Testuokite ir integruokite į bendrą įmonės stilių

Apsvarstykite galimybę išbandyti galutinai pasirinktą pavadinimą įvairiomis aplinkybėmis, kad įsitikintumėte, jog jis gerai veikia. Tai apima vizualinį atvaizdavimą logotipuose, žodinį paminėjimą pokalbiuose ar rinkodaros medžiagoje ir jo paieškos internete galimybes. Pavadinimas, kuris gerai veikia įvairiuose scenarijuose, greičiausiai yra stiprus kandidatas.

10. Pasitikėkite savo instinktais

Galiausiai pasitikėkite savo instinktais. Internetinės parduotuvės pavadinimo pasirinkimas yra asmeninis ir kūrybinis procesas. Jei pavadinimas atrodo tinkamas ir atitinka visus reikalavimus, t. y. atspindi Jūsų prekės ženklą, yra įsimintinas ir aiškiai matomas internete, tikėtina, kad tai geras pasirinkimas.

Galų gale tai yra Jūsų internetinė parduotuvė ir tai yra Jūsų įmonė, tad tai turi atspindėti ir Jūsų pačių identitą, o pavadinimas galiausiai turi būti priimtinas ir Jums asmeniškai.

Išvada: elektroninės parduotuvės pavadinimas

Apibendrinant galima teigti, kad tinkamo pavadinimo elektroninei parduotuvei pasirinkimas – tai subtilus kūrybiškumo, strateginio mąstymo ir praktinių apsvarstymų procesas.

Laikydamiesi šių gairių, galite pasirinkti pavadinimą, kuris ne tik atspindės Jūsų prekės ženklo esmę, bet ir užtikrins Jūsų sėkmę konkurencingoje interneto rinkoje.

Pasinaudokite mūsų pasiūlymu jau šiandien!