Veiksminga internetinės svetainės turinio strategija gali padidinti Jūsų prekės ženklo matomumą, įtraukti tikslinę auditoriją ir paskatinti konversijas. Turinio strategija ypatingai svarbi sėkmingoms SEO pastangoms, kad Jūs būtumėte Google paieškoje randami pagal vis daugiau raktažodžių, didintumėte savo lankytojų srautą, o tuo pačiu ir pardavimus.
Pateikiame 10 svarbiausių patarimų, kaip sukurti sėkmingą turinio strategiją:
1. Supraskite ir įsigilinkite į savo auditoriją
Prieš kuriant bet kokį turinį, labai svarbu gerai suprasti savo tikslinę auditoriją. Nustatykite jų poreikius, pageidavimus, problemas ir tai, kaip jie vartoja su Jūsų verslu susijusį turinį. Labai svarbu atitikti ne tik Jūsų auditorijos poreikius, bet ir priimtiną teksto stilių, informacijos dėstymą ir kitus aspektus. Natūralu, kad su jauna klientų baze mes bendraujame kitaip nei su B2B klientais.
2. Nustatykite aiškius tikslus
Apibrėžkite, ką norite pasiekti savo turinio strategija. Nesvarbu, ar tai būtų prekės ženklo žinomumo didinimas, potencialių klientų pritraukimas, ar pardavimų skatinimas, aiškių tikslų nustatymas padės kurti atitinkamą turinį ir apspręsti naujo turinio kūrimo dažnį.
3. Atlikite turinio auditą
Įvertinkite esamą turinį, kad nustatytumėte, kas veikia, o kas ne. Pasinaudokite Google Analytics įvertindami koks turinys pas Jus jau yra populiariausias, nes tai gali padėti įsivertinti kas Jūsų klientams įdomiausia ir pagal tai galite plėsti turinio tematikas parašydami daugiau straipsnių susijusiomis temomis.
4. Pasirinkite tinkamus kanalus
Ne visos turinio platformos tinka kiekvienam verslui. Pasirinkite kanalus, kuriuose Jūsų tikslinė auditorija yra aktyviausia ir labiausiai įsitraukusi. Tai gali būti įvairūs kanalai – nuo tinklaraščių ir socialinės žiniasklaidos iki podkastų ir vaizdo įrašų platformų. Vienas turinys labai tinka Linkedin platformai, kitas Facebook ar Instagram. Be abejo tai labai priklauso ir nuo Jūsų auditorijos dydžio tose socialinėse platformose.
5. Sukurkite turinio kalendorių
Planavimas yra svarbiausias nuoseklios ir veiksmingos turinio strategijos elementas. Turinio kalendorius padeda organizuoti ir planuoti turinio kūrimą, taip užtikrinant nuolatinį turinio, atitinkančio Jūsų tikslus ir auditorijos interesus, srautą. Ypatingai svarbu laikytis pastovaus naujo turinio kūrimo ir pateikimo Jūsų auditorijai plano.
Jeigu kuriate naują turinį tik savo blog’ui, darykite tai bent kartą per savaitę, tačiau jeigu Jūs kuriate turinį socialinėms platformoms, gali reikėtų pateikti naują turinį kelis kartus per savaitę ar net kasdien. Laikantis pastoviaus turinio kūrimo Jūsų srautas pastoviai augs ir bus aktualus socialinių platformų algoritmams.
6. Daugiau dėmesio skirkite kokybei nei kiekybei
Nors svarbu palaikyti nuoseklų turinio srautą, kokybės niekada nereikėtų aukoti dėl kiekybės. Tikėtina, kad kokybiškas ir vertingas turinys labiau įtrauks Jūsų auditoriją ir padės pasiekti jūsų strateginius tikslus. Tekstų kūrimui pasitelkite tos srities profesionalus: tai gali būti Jūs pats, Jūsų darbuotojai ar samdyti profesionalai. Labai svarbu, kad informacija būtų tiksli, paremta statistika, galbūt net grafikais ar kita grafine informacija. Informacija turi būti pateikta be klaidų, profesionaliai ir tiksliai dėstomos idėjos, patarimai ar įžvalgos. Geros kokybės tekstas bus įdomus ne tik eiliniam vartotojui, bet ir rinkos specialistams, kas tik kels Jūsų įvaizdį Jūsų verslo nišoje.
7. Optimizuokite SEO
Užtikrinkite, kad jūsų turinys būtų randamas optimizuojant jį paieškos sistemoms. Naudokite tinkamus raktinius žodžius, meta aprašymus ir antraštes, kad pagerintumėte turinio matomumą ir reitingą paieškos rezultatų puslapiuose. Labai svarbu savo tekstus optimizuoti ilgiesiems raktažodžiams (long tail keywords), kad greičiau išsikovotumėte geras pozicijas Google ir tokiu būdu augtų Jūsų srautas. Jeigu Jūs esate rinkos naujokas ir Jūsų internetinė svetainė dar nauja, nekovokite dėl trumpų ir labai konkurencingų raktažodžių, nes tam reikės labai daug pastangų.
8. Reklamuokite savo turinį
Sukurti puikų turinį – tik pusė darbo; kad jis pasiektų platesnę auditoriją, jį taip pat reikia reklamuoti. Pasinaudokite socialine žiniasklaida, el. pašto rinkodara ir kitais kanalais, kad padidintumėte turinio pasiekiamumą. Galite pasinaudoti Google Ads, Instagram Ads, Linkedin Ads ir kitomis platformomis, kur savo turinį galite padaryti matomą daug platesnei, bet tikslinei Jūsų verslo auditorijai.
9. Bendraukite su savo auditorija
Turinio kūrimas – tai ne tik jo sklaida, bet ir bendravimas su Jūsų klientais. Skatinkite komentarus, dalijimąsi ir atsiliepimus, kad sukurtumėte bendruomenę aplink savo prekės ženklą ir gautumėte vertingų įžvalgų apie savo auditorijos pageidavimus. Atgalinis ryšys yra ypatingai svarbus sprendžiant Jūsų paslaugų ar prekių kokybę, bei dar geriau suprasti klientų poreikius, o to pasekoje suteiksite ne tik vis kokybiškesnes paslaugas/produktus, bet gali gimti ir naujų verslo idėjų.
10. Analizuokite
Reguliariai peržiūrėkite savo turinio strategijos rezultatus, atsižvelgdami į savo tikslus. Analizuokite, kad galėtumėte stebėti įsitraukimą, pasiekiamumą ir konversijas. Būkite pasirengę koreguoti savo strategiją remdamiesi duomenimis pagrįstomis įžvalgomis, kad nuolat didintumėte turinio veiksmingumą.
Laikydamiesi šių patarimų, galite sukurti patikimą turinio strategiją, kuri ne tik pasieks Jūsų klientus, bet ir sulauks atgarsio tikslinėje auditorijoje, o galiausiai padės pasiekti norimų verslo rezultatų. Atminkite, kad sėkminga internetinės svetainės turinio strategija yra lanksti ir laikui bėgant keičiasi, prisitaikydama prie Jūsų auditorijos elgsenos ir pageidavimų ir pokyčių.
Kurkite kokybiškus tekstus, įsivardinkite savo verslo raktažodžius ir platinkite informaciją įvairiose turinio dalijimosi platformose, taip užtikrinsite pastovų susidomėjimą Jūsų paslaugomis ir garantuosite augančius pardavimus.