Turėti ir surinkti kuo daugiau Jūsų esamų ir galimų klientų el. laiškų yra pagrindinis uždavinys įmonėms, norinčioms sustiprinti savo el. pašto marketingo kampanijas. Ilgas ir kokybiškas el. pašto adresų sąrašas gali gerokai padidinti Jūsų pardavimus ir lojalumą prekės ženklui.
Toliau pateikiame 10 strateginių patarimų, kaip efektyviai plėsti el. pašto adresų sąrašą ir užtikrinti, kad Jūsų rinkodaros pastangos pasiektų vis platesnę auditoriją.
1. Kurkite aukštos kokybės turinį
Bet kokios sėkmingos el. pašto rinkimo strategijos kertinis akmuo yra Jūsų siūlomas turinys, kurį siunčiate savo klientams ir pateikiate savo internetinėje svetainėje. Nesvarbu, ar tai būtų įžvalgūs analitiniai straipsniai, įdomūs vaizdo įrašai, ar podcast’ai, aukštos kokybės turinys pritraukia daugiau prenumeratorių. Nuolat teikdami vertingą turinį, ne tik skatinsite naujus prenumeratorius, bet ir išlaikysite esamus. Pavyzdžiui, jei turite maisto gaminimo tinklaraštį, siūlydami išskirtinius receptus ar maisto gaminimo patarimus, galite paskatinti lankytojus užsiprenumeruoti Jus.
2. Suteikite nemokamų paslaugų, nuolaidų ar turinio
Kokybiškas nemokamas turinys ar nuolaidos yra veiksminga priemonė, kuria lankytojus galima paskatinti pateikti savo el. pašto adresus. Siūlydami ką nors vertingo, pavyzdžiui, nemokamą elektroninę knygą, išskirtinį internetinį seminarą ar nuolaidos kodą, mainais į jų el. pašto adresą, galite gerokai padidinti prenumeratos rodiklius. Svarbiausia užtikrinti, kad tai būtų labai aktualu ir vertinga Jūsų tikslinei auditorijai, taip sukuriant įtikinamą priežastį, dėl kurios jie norėtų prisijungti prie Jūsų prenumeratorių sąrašo.
3. Optimizuokite svetainės struktūrą, kad galėtumėte užsiregistruoti el. paštu
Strategiškai išdėstę el. pašto registracijos formas visoje svetainėje, galite smarkiai padidinti prenumeratos skaičių. Užtikrinkite, kad šios formos būtų matomos ir prieinamos, netrikdydamos lankytojo patirties Jūsų svetainėje. Įtraukdami raginimus užsiregistruoti į savo svetainės antraštę, poraštę arba šoninę juostą, galite užtikrinti, kad lankytojams bus patogu užsiprenumeruoti. Be to, tinkamais momentais naudojant iššokančias formas (popup), galima patraukti potencialių prenumeratorių dėmesį.
4. Pasinaudokite socialinės žiniasklaidos platformomis
Socialinė žiniasklaida yra galingas kanalas Jūsų el. pašto adresatų sąrašui plėsti. Skelbdami savo el. pašto registracijos nuorodą savo socialinės žiniasklaidos profiliuose ir žinutėse, galite pritraukti platesnę auditoriją. Kurdami įdomų turinį, kuriame pabrėžiami prisijungimo prie jūsų el. pašto sąrašo privalumai, pavyzdžiui, išskirtinis turinys ar specialūs pasiūlymai, galite motyvuoti savo socialinės žiniasklaidos sekėjus užsiprenumeruoti.
5. Organizuokite įtraukiančius internetinius renginius (webinars)
Internetiniai seminarai, tiesioginės transliacijos ir seminarai internetu, kuriuose registruojantis reikia nurodyti el. pašto adresą, gali turėti dvejopą paskirtį. Jie ne tik suteikia vertę Jūsų auditorijai per informatyvų ir įdomų turinį, bet ir didina Jūsų el. pašto adresatų sąrašą. Šie renginiai suteikia galimybę tiesiogiai bendrauti su auditorija, todėl galite užmegzti glaudesnį ryšį ir paskatinti užsiregistruoti.
6. Įgyvendinkite rekomendacijų programą
Informacija iš lūpų į lūpas yra galinga rinkodaros priemonė. Skatindami esamus el. pašto prenumeratorius mainais už paskatas rekomenduoti draugus, galite efektyviai išplėsti savo sąrašą. Nesvarbu, ar tai būtų prieiga prie aukščiausios kokybės turinio, išskirtinės nuolaidos, ar dalyvavimas konkurse, sukūrę rekomendacijų programą galite pasinaudoti savo dabartinių prenumeratorių tinklais ir išplėsti savo pasiekiamumą.
7. Bendradarbiaukite rengiant dovanų akcijas ir konkursus
Bendradarbiaudami su kitomis įmonėmis ar įtakingais asmenimis (influencers) dėl dovanų ar konkursų galite gerokai padidinti savo el. pašto adresatų sąrašą. Dalyviai gali dalyvauti konkursuose pateikdami savo el. pašto adresus, todėl turėsite naujų potencialių prenumeratorių. Užtikrinkite, kad dovanos būtų orientuotos į Jūsų idealaus kliento profilį, kad pritrauktumėte tinkamų prenumeratorių.
8. Naudokite iššokančius langus (Pop-Ups)
Iškylantieji/iššokantys langai yra strateginis būdas patraukti naudotojų, ketinančių palikti Jūsų svetainę, dėmesį. Siūlydami paskutinės minutės paskatą, pavyzdžiui, nuolaidą ar nemokamą vadovą, galite paversti išeinančius lankytojus prenumeratoriais. Ši taktika gali būti ypač veiksminga siekiant surinkti naudotojų, kurie susidomėjo jūsų turiniu ar produktais, bet dar nenusprendė užsiprenumeruoti, el. laiškus.
9. Užtikrinkite patogumą mobiliesiems įrenginiams
Vis labiau paplitus naršymui mobiliuosiuose įrenginiuose, labai svarbu užtikrinti, kad Jūsų registracijos formos ir svetainė būtų pritaikytos mobiliesiems įrenginiams. Nepriekaištinga mobiliojo naudojimo patirtis gali turėti didelės įtakos Jūsų el. pašto prenumeratorių rinkimo pastangoms, nes naudotojai yra labiau linkę užsiprenumeruoti, jei procesas yra paprastas ir nesudėtingas.
10. Analizuokite ir optimizuokite savo strategijas
Galiausiai labai svarbu nuolat analizuoti savo el. pašto rinkimo strategijų veiksmingumą. Stebėdami, kurie metodai pritraukia daugiausia prenumeratorių, galite patobulinti savo metodiką ir veiksmingiau paskirstyti išteklius. A/B testavimas su skirtingais raginimais imtis veiksmų, formų išdėstymu gali padėti išsiaiškinti, kas geriausiai tinka Jūsų auditorijai, todėl galėsite optimizuoti savo strategijas, kad jos būtų maksimaliai veiksmingos.
Išvada
Didelio el. pašto adresatų sąrašo kūrimas yra maratonas, o ne sprintas. Tam reikia kantrybės, atkaklumo ir strateginio požiūrio. Įgyvendindamos šiuos 10 patarimų, įmonės gali gerokai patobulinti savo el. pašto rinkodaros kampanijas, užtikrindamos, kad jos pasieks platesnę auditoriją ir įgyvendins rinkodaros tikslus.
Sėkmės raktas – siūlyti vertę, bendrauti su auditorija ir nuolat tobulinti savo strategijas remiantis įžvalgomis apie gaunamus rezultatus. Turėdamos kokybišką el. pašto adresų sąrašą, įmonės gali užmegzti tvirtesnius ryšius su savo auditorija, skatinti įsitraukimą, lojalumą ir galiausiai pardavimų augimą.